tisdag 16 oktober 2012

Go´kväll från en stelbent Tina. Jag har så sinnessjukt mycket träningsvärk i mina lår och rumpa, vilket är fruktansvärt skönt men jobbigt. Jag ser bra dum ut när jag ska försöka böja mig eller lägga/sätta mig. Det är allt tur jag är ensam idag, hade nog blivit utskrattad.

Imorgon dock ska jag ut och äta & därefter blir det bio med Klas! Ska bli mysigt, det var så längesen jag var på bio, några år faktiskt. Och att sen få njuta av god restaurang med en underbar kille klagar man inte på :-) Kvällen kommer bli kanon känner jag på mig. MEN då kommer vi till träningsvärken igen, hur i h-vete kommer jag kunna stå upp imorgon och sen sitta och vrida & vända mig på bion? hahaha... herregud. Bra där.   

nu ska jag däremot försöka packa och fixa outfit's.. Ska ju till Skåne på torsdag, och jag har fått låna en stor bag av Klas, men jag orkar inte asa med hur mycket som helst.. Ska orka bära den OCH lyfta upp det på bagageutrymmet på tåget, och dessutom byta tåg i Göteborg.

Varför jag ska ner till Skåne är mest för att min bästa vän ska ha 20-års lokalfest på lördagen, men självklart ska det bli skönt att träffa familjen och andra vänner :-) Har även bokat tid hos min fina vän Matilda som jobbar som frisör, om hårförlängning på fredag kl.10, och direkt efter jag varit där ska jag spendera fredagen med min syster på stan, antagligen åker vi över till Köpenhamn och myser :-) Sen under dom kommande dagarna jag är nere så har jag bestämt träff med lite olika folk, så det blir kort men intensiv visit denna gången också. Antagligen tar jag tåget hem på måndag eller tisdag. Sen har jag fullt upp med jobb, och blivit bjuden på hummerkalas (hör å häpna) när jag kommer hem från Skåne.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar