måndag 8 oktober 2012

Idag har jag sjukstuga i min lägenhet. Jag har lyckats dra på mig en förkylning som tär på mig, som jag verkligen känner mig hängig utav. Vanliga fall har jag lätt att åka på småförkylningar som är dryga men att jag ändå "mår bra". Jag ligger fortfarande nerbäddad trots att klockan är 15.00, och jag sov till kl 13.00 efter att Klas åkte till jobbet, drygt 06.30.

Nu när min kompanjon, Zeb, äntligen kommit hem från Skåne så kan jag inte träna... Jag som verkligen har taggat och vilat upp mig förra veckan för att ge gärnet. Men om jag mår bättre runt 18.00 ska jag nog följa med och sola lite för att hålla igång solbrännan.

På tal om något annat så hade jag som sagt Klas här igår, men även Rahm på filmmys :-) Klas hade köpt med sig chips och dipp samt revben etc.. men eftersom jag redan kände av min förkylning igårkväll (att den blivit värre sen i lördags) hade jag nästan ingen aptit. Efter att Rahm stack så fortsatte jag och Klas med en till film och bara gosade. Bästa!


Igår när jag hade Klas & Rahm på besök
Idag, nerbäddad & sjuk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar