lördag 20 oktober 2012

Igår var det full rulle från morgon till kväll :-)
Först var jag och blev fin i håret hos Matilda i salongen, fick långt och tjockt hår, klippning & styling :-) Efter 4h på salongen fick jag ett underbart resultat & sen mötte jag upp min syster. Vi shoppade och lunchade, 18 grader och sol i Malmö - njöt! Åkte sedan hem och bytte om sen vidare in till Vellinge för att ha ost & vinkväll med en gammal killkompis, Kim. Supertrevligt, och det slutade med att jag stannade över natten för att kolla skräckfilm. (dock somnade vi på direkten i soffan och vaknade precis när det läskiga började på slutet...)

Blev hemkörd för en timme sen och nu förbereder jag min outfit för kvällen för idag ska vi fira min bästa vän som ska ha 20-års partaj :-D Ska bli så kul att träffa nytt folk & även gamla kompisar jag inte träffat på länge. Ska till henne innan alla gäster kommer för att fixa oss tillsammans och ha lite qualitytime så nu väntar jag bara på ett sms från henne så att jag kan brumma iväg.

Förresten, Skåne levererar med vädret! Igår var det 18 grader & sol, idag är det 22 grader & växlande sol/molnighet. Till skillnad från Göteborg & Bohuslän som det bara regnat dom senaste veckorna..

resultatet efter matildas magiska händer! 


Innan jag stack till Kim
Hemma hos Kim!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar