onsdag 31 oktober 2012

Ligger nu i badet och sjunger till musiken som spelas på min spotify. :-) har gjort en hel del idag så jag är supertrött i både huvudet och kroppen. Var först på Emporia och shoppade samt åt med min syster direkt när jag kom ner med tåget. Efter det åkte vi hem och fick besök av min bror och hans familj på fika och trevligheter. Därefter blev det en runda till sjukhuset i Trelleborg för att besöka min pappa som varit inlagd sen igår och sa hej och hejdå till honom i någon timme innan vi drog hem för att packa och fixa inför imorgon..

Imorgon väntas nämligen hemligheter, ska resa iväg till okänd destination med min mamma och lillasyster som fyller 18 på lördag för att fira henne. Vi drar imorgon okänd tid och ska överraska henne :-) kommer hem till Sverige på tisdag så får se om jag åker hem till Hambyrgsund på tisdag eller på onsdag.

Klas har idag fixt en tid för en ny tatuering till mig :-) så den 22 november ska jag göra min andra tatuering. Hoppas att det inte gör ont ;-) nålar är inte direkt mina bästa vänner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar