torsdag 18 oktober 2012

Today is the day!

Ikväll beger jag mig till Skåne som sagt :-) 17.30 går tåget från Dingle.. Men innan dess ska jag jobba 11-15 och packa ner det sista, sen får jag skjuts till tåget av Klas.

Igår hade vi det supermysigt i Strömstad, han bjöd på både restaurangen & bion, fin kille! Jag åt en helt fantastiskt bbq-rätt med grillspett, champinjoner & grönsaker. Filmen vi såg var "Ted", tyckte att den var bra faktiskt. :-) Vi delade biosalongen med ett annat ungt par som säkerligen också "träffades", haha, så det var lite lustigt. & kvällen avslutades hos mig :-)

Klas drog till tandläkaren vid 7.30 & jag tänkte att jag skulle sova till 10.30 men kunde verkligen inte somna om, så jag håller på att bädda upp & städa så jag slipper göra det efter jobbet samt slippa stressa. Bra där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar