tisdag 4 december 2012

om 13 dagar kommer Alex hit, det är helt ofattbart!
jag kommer sväva på moln dom 3 dagarna han är här.

Klockan är 01.00 och just nu kollar jag på tv3 dokumentär, - ung och transsexuell.
Det måste vara jobbigt att vara född i fel kropp, när man inte kan fixa "problemet" direkt, dom får gå igenom en så stor process. Att inte känna sig "hemma" i sin egen kropp, att känna sig inlåst som i ett fängelse, att inte vara fri och bekväm. Kan bara tänka mig själv hur konstigt det skulle kännas om jag helt plötsligt kände att jag var en man, i min kvinnliga kropp. (eller jag kan nog inte tänka på hur det skulle kännas. jag hade nog varit knäckt)

Till något helt annat då. Morgondagens planer ser ut att först hamna i Fjällbacka hos Vicktoria/Oliver och fixa en hemlis, sen blire nog tacósmys och träffa Klas. Men planerna kan ju förändras rätt drastiskt, så vi får se hur allting blir. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar