tisdag 25 december 2012

Snart slår klockan 02.00, julafton är slut och jag är supernöjd över dagen och kvällen :-)

Började först med att åka och rasta vovven med syster, som körde bilen. Sen vart det Kalle Anka, äta julbord, mysa, öppna alla julklappar, mysa igen med lite gröt. Sen åkte jag till Vellinge för att träffa mina barndomskompisar Alex och Wande.. :-) trevligt avslut. Kom hem för ca en timme sen och har precis bäddat ner mig i sängen.

Jag kom till Skåne igår efter att jag jobbat till kl.14.30, skönt! Att få träffa familj och vännerna från Skåne..

Imorgon ska jag kriga inne i stan med mamma, och på kvällen blir det utgång med härliga killar :-) Känner på mig att det kommer bli en awesome annandag jul! Så jag ska sova nu för klockan plingar 8.45 imornbitti, shoppppingtimes!

jag och syster önskar alla en god jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar