fredag 18 januari 2013

Har precis lämnat mitt goa täcke för lite frukost innan jag ska bege mig en runda till jobb för att se om min stackars lur har varit där under natten. Att vara utan mobil och veta att ingen kan få tag på en gör så att jag får lite panik. Var bara på jobbet igår så den måste ligga där... + att jag hade stängning.

Senare efter 13.00 ska jag få skjuts in till Uddevalla Polis av Sebbe, för vi ska fixa nytt pass åt mig så att jag har möjlighet att boka resa :-) Toppen! Så innan onsdag nästa vecka ska jag nog ha bokat. Sol och bad är så välkommet efter denna vintern & kyla, samt att jag jobbat mycket i januari och skall ha mycket i februari. Man MÅSTE få unna ;-)

Nog om det. Nu får jag dra till jobbet & leta upp min lur.
Sorry för kass uppdatering.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar