måndag 21 januari 2013

Kom precis hem efter att ha varit en runda på macken då jag snackat med gubbarna och Sebbe över lite lunch och fika ;-) Innan dess hade jag Zeb här när han hade lunch för lite snabbhäng och slängde in en tvätt. Nu är alla julgrejer nertagna och lägenheten känns riktigt tom. Jag måste ta mig till Ikea och fixa till det sista. Måste ha upp tavlor, fixa lite växter och bli klar med mitt sovrum så att det blir mysigt och mer "privat" när jag har vänner på besök. Men det får jag ta sen då jag som vanligt har fullt upp med annat.. :-) Tyvärr prioriteras lägenhetsinredningen sist och det känns som att man aldrig blir klar. Längtar till jag kan köpa mina balkongmöbler och mysa på sena sommarnätter :-)

Nu ska jag välja ut ett par resemål som vi ska kolla på ikväll.. sjukt jobbigt att välja när det finns så många alternativ ;-) dagens i-landsproblem. Antingen åker vi från Göteborg eller Malmö iallafall. För antagligen bokar vi redan ikväll, woho!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar