söndag 6 januari 2013

Ligger på soffan i min lägenhet, ensam. :-) Har packat upp all packning sen Skåne och Fjällen, städat undan och tvättat efter jag jobbat. Har varit en rätt seg dag idag, att jobba från 9.00-18.00 när det inte är så mycket folk är ingen höjdare när man inte sovit många timmar på natten. Men nu har jag min helg till på onsdag, sen väntas jobb igen. Jag försöker fiska så många timmar som möjligt när mina arbetskollegor behöver lite hjälp i deras schema. Nu är målet att spara in lite cash till en solsemester i februari/mars. För i sommar kommer jag (antagligen) jobba en hel del som jag gjorde förra året. Därefter är målet att ha sparat ihop pengar så att jag kan resa till Los Angeles i september när Alex, min bästa vän, tar examen och får sin mössa/hatt. Samt stanna där i minst 2 veckor för att uppleva så mycket som möjligt då jag tycken att 1 vecka är på tok för lite när det gäller en sådan resa.

Hur som helst, det blev ingen bio ikväll för att jag helt ärligt inte orkade stressa efter jobb. Istället ska jag träffa Sebbe och Johan lite senare när jag känner att jag har chillat klart här i min ensamhet, vilket har varit rätt skönt. Ska ta mig en lång dusch sen också, bara för att jag kan.

Bjuder på ett par balla låtar.. (skyller på Sebbe för att jag har börjat digga hiphop)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar