torsdag 24 januari 2013

Sitter på lunch nu till 14:40.. :-) Har jobb 11-20.00 idag.
Har fått snackat med min chef som nog är världens mest sköna chef, eller hur man nu ska beskriva det. Han tyckte att jag gjorde rätt i att dra en vecka på semester och att det inte var några problem alls att få ledigt. Så himla skönt! Nu är det bara att se fram emot resan.. Om exakt en månad drar vi ner till min familj i Skåne och hälsar på samt sover där, sen får vi skjuts av mina föräldrar till Malmös flygplats den 25 februari! Känns så skönt att kunna träffa dom också i samma veva som resan, hade tur att flyget gick från Malmö :-)

Jag vill bara åka nuuuuuu! Men nästa onsdag börjar min 12-dagars jobbperiod på rak, och förhoppningsvis kommer dagarna bara flyga iväg på grund av det. Denna veckan har varit lugnt med jobb, jobbade i måndagskväll till 20.00, jobb idag 11-20, jobb 13.30-20.00 på lördag och jobb 14.30-20.00 på söndag. På måndag ska jag hämta mitt pass som är klart hos Polisen, sen kommer saknade Vickan hem på besök från Åre så det blir måndagspartaj med henne och Sebbe som det ser ut. För jag är ledig både måndag & tisdag :-) Det är på onsdag allvaret börjar.

Nåväl. Jag ska börja fixa mig nu innan jag drar tillbaka till jobbet. LOVE LIFE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar