torsdag 4 april 2013

Rensat klart bland smink, smycken och hudvårdsproduker. Jäklar vad mycket grejer man samlat på sig, det märker man nu när man bor ensam och har egen lägenhet. Det tar för mycket plats att ha grejer man inte använder längre. Ut med det gamla och in med det nya så att säga!

Just nu... Sätter in alla betalda räkningar i rätt mapp och lyssna på musik! Sen kommer pojkvän hem och då blir det fiskpinnar och wok till lunch. Skippar kolhydrater just nu :-) Har inte vart ute på löprunda än utan jag väntar så att Sebbe kan pusha mig (jag har ingen kondition och ger upp för lätt om jag ska jogga..)

Men vi ska först sola och jag ska se om vi kan kolla i Hamburgsunds galleria en sväng då jag ska kolla lite inredning. Jag har så mycket idéer. Och jag behöver olika sorteringsboxar till allt jag ska behålla nu så att det ligger mer i ordning. Ska även köpa plastlådor och ha under sängen tror jag, så att jag kan lägga lakan/örngott där så det slipper ta plats i mina garderober... (Ja ni hör, jag är i stort behov av en stor walk in closet, haha.. jag längtar tills jag får en egen så att jag kan göra den i min egen stil och ha allting på en plats. DRÖMMEN för en som mig, som älskar kläder och allt som hör till)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar