måndag 20 maj 2013


Idag har jag en ledig dag! Jag tänkte först åka till Körskolan för att endast plugga lite i teoripärmarna men i gårkväll kände jag för att kunna sova ut idag och dessutom ha lite ledigt från allt. Blir rätt mycket med att ha körskola på vardagar + jobb på helgerna.

Anyway, inatt hade jag en aning svårare att sova ensam. Låg och vred och vände mig, satte på ny film efter en annan. Men till slut, vad jag tror, så somnade jag strax efter 01.30. Och idag vaknade jag först av att det körde stora lastbilar utanför Ica med leveranser klockan 06.50 då jag inte trodde att jag skulle kunna somna om. Men jag vaknade sen 9.30 av sms och snart ska jag till Uddevalla med Sofie :-) Vi ska fixa hennes telefon och sen kolla lite i butiker. Och i eftermiddag kommer Sebbe hem - pusskalas deluxe!

Dags att städa upp lite innan det är dags att dra, åh vad jag är glad idag! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar