onsdag 15 maj 2013

Wow... vad trött jag är! Kom hem till lägenheten vid 15 ungefär och fick i mig lite mellanmål innan jag somnade bums på soffan med en sovandes Sebbe tätt intill mig. Vaknade för en halvtimme sen och meningen var att Sebbe skulle på bio, men vet inte om det är ändrade planer nu.. Jag själv ska plugga körkortsteori och gotta mig med lite nötter och ölkorv, haha! Det blir tidigt uppstigning imorgon bitti (05.15) för att sedan kunna befinna mig i Tanum 06.20 då jag har halkan imorgon, så jag tänker nog bara vara fastklistrad i soffan som det ser ut.

Annars så har det gått bra på körskolan idag. Har kört igenom allt nu så det är bara att mata och mata och mata allting så kommer det sitta som det ska, så det blir väl några körlektioner innan uppkörningen tänker jag som jag får välja till efter denna veckan. Även om jag har kört mycket på dagarna, så har jag inte behövt "många" lektioner för att klara av hela "processen" så det känns ju bra - vi har gått fort fram och jag har ansträngt mig till 110%. Jag håller tummarna för att jag ska klara teorin + uppkörningen på första försök.

Från ett till något annat så fick jag mitt paket som jag väntat på! :-) Beställde ett par skor och en klocka i helgen och idag kom det - är så nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar