torsdag 25 juli 2013

Go'kväll kära ni!

Oj oj oj vad det åskade igår från och till hela dagen/kvällen/natten. Det var ett par rejäla smällar ibland, så jag och Sebbe mös med levande ljus hela kvällen och kollade på film, såg blixtarna som lös in i lägenheten. 

Idag har vi båda jobbat sena pass, så jag kom hem för lite mindre än 2 timmar sen. Och nu har vi bokat en liten weekend i Karlstad som vi ska till imorgon. :-) Mysigt! Ska hälsa på en kompis och sen ska vi bara ha kul, äta gott och kanske shoppa lite. Så vi åker direkt efter vi slutat jobb imorgon. Sebbe jobbar 06.30-15.00 och jag 06.00-14.00, så vi kommer iväg tidigt! Bokade precis ett hotell som ligger väldigt centralt och där det ingår frukostbuffé samt fräscha rum och terrass. Finns även gym och bubbelpool - mys!

Och på lördagkväll åker vi hem till Hamburgsund för att sen fira Zeb som fyller 25 år på söndag. Det blir lite käk och sådär, alltid trevligt :-) min fina skånevän som också bor här samt vi är arbetskollegor, som står mig väldigt nära.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar