måndag 28 oktober 2013

Hej i ruskvädret!

En vecka har passerat sen sist jag skrev, och nu är flytten äntligen klar! Nycklarna lämnade jag över till nya ägaren igår, och hela helgen har jag packat upp, fixat i förråden samt inrett vår lägenhet. HERREGUD vad jag hatar att flytta. Man har så mycket grejer man samlat på sig som bara ligger. I alla fall så är man sambo nu då, känns inget speciellt mer än att vi bara kommer vara i denna lägenheten... :-)

Jag sitter f-örövrigt och äter lunch. Ska snart tillbaka till jobbet och köra dom sista timmarna innan jag slutar för dagen. 8-18 blev det idag och efter ska vi samt Sebbes mamma åka och kolla på hundvalpar :-) Imorgon är man ledig och åh vad skönt med sovmorgon, dock ska vi tvätta 12-16 (mindre roligt) ..

Haha.. dagens snackis på jobb idag är att jag har flyttat & att vädret kommer vara kaos. Så himla roligt att alla de gamla tanterna och gubbarna håller reda på vart jag tar vägen ;-) Kan tillägga att eftersom jag jobbar på ICA så vet ju alla i detta lilla samhälle vem den lilla skånska kassörskan är.... haha.. Fick dessutom nybakta bullar av min tant i torsdags som jag bodde granne med innan, hon ville absolut inte att jag skulle flytta. Sötaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar