fredag 23 maj 2014

Det är fredag... En ledig fredag!

Tjohej i värmen på er! Här är det helt underbart väder, och det var det igår och i förrgår också :) Jag har jobbat söndag-tisdag, ledig onsdag, jobbade igår och ledig idag. Sen jobbar jag i helgen & hela nästa vecka, men ledig helgen såg jag :) Nice! Och om 3 veckor börjar sommarschemat på jobb, galet vad tiden bara springer iväg..

Idag har jag i alla fall vart ute och powerwalkat i typ 2h med Emma och därefter åt vi varsin isglass på vår balkong, mums! Sen har jag bara tagit det lugnt, tvättade igårkväll som tur var så jag inte behövde göra det idag. Hämtade sedan ett paket på Ica och nu väntar jag på att vi ska till Sebbes föräldrar för middag och mys, med Isabella och Fredrik.

I paketet låg.... ADIDASTOPPEN jag aldrig fick från förra beställningen. Men denna gången beställde jag från Caliroots! Sjukt snygg, och nu gäller det att man tränar magen så att man kan bära den i sommar, haha!

(förlåt för vimsigt inlägg... men nu måste jag rusa för nu är det käk)

Jag just nu, chillmode.

Min snygga topp!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar