torsdag 15 maj 2014

Hallå på er!

Idag har jag varit ledig också, och inte nog med det så är jag ledig imorgon och på lördag också :) Tog i och för sig ledigt på lördag då vi ska kolla på och mingla med S lillasyster, på hennes bal. Eller, vi ska stå utanför och fota och sådär i Uddevalla! Kul! :D 

Idag har jag vart igång hela dagen faktiskt. Gick upp vid 8.30, tog en dusch och gjorde i ordning mig och sen hämtade Emma mig :) Vi åkte till Nordby Shoppingcenter för att hitta lite kläder till Emma. Jag tycker det är jättekul att hjälpa andra med att hitta olika outfits. :) Jag själv har ju beställt så mycket kläder så jag hade inte tänkt köpa något förutom en ögonbrynspenna eftersom min var slut. Men det slutade ändå med att jag fick med mig 4 par halsband för totalt 80kr som egentligen skulle kostat 600kr tillsammans, DET kallar jag fynd! Ur och Penn hade alla smycken för 20:-/styck så man får ju passa på :) Sen handlade jag även med Sushi hem till mig och Sebbe! 
Vi var borta till halv 5 och sen gick jag & S över till min svärfar som fyller år idag för att gratta honom med en blå somrig Lyle&Scott piké! Därefter vart det hem och äta sushin och vila nån timme för att sedan gå ut med vovvarna på en lång PW precis som vi gjorde igår. Skönt att röra på sig och gå i skogen när det är så pass fint väder och hundarna får springa fritt och leka av sig.

Dessa halsbanden fick jag med mig hem! Har fått dille på lite större halsband...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar