måndag 12 maj 2014

Maldiverna, jag är kär!

Jag sitter just nu och gråter haha... Nej jag bara skojade.
Jag sitter och kollar på resor, och ett av resemålen är självklart Maldiverna. Ett utav mina drömresemål som jag så gärna vill boka!! :) Visst är det vackert?
Där hade jag velat dyka också! Ser helt fantastiskt ut!

Men sen är ju Aruba och Bahamas också några resemål som jag mer än gärna också hade velat besöka! Och Mauritius får jag inte glömma! Och Jamaica och Mexico... Ja, listan kan göras lång men jag SKA resa till något utav dom ställena. Ska skriva ner alla länder och städer jag verkligen vill åka till och pricka av dom sen, och kanske göra lite kollage efter man har prickat av dom. Det hade varit roligt till framtiden ;) Istället för att kolla bilder på datorn..









Bilder lånade utav Ving


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar