onsdag 14 maj 2014

Morgonbesök och positivt samtal!

Började min lediga dag med att gå ut med vovvarna tillsammans med Sebbe, sen tog vi hem den äldsta vovven, Charlie som sällskap tills nästa promenad :)

Ätit frukost, fixat lås till en cykel och ett samtal med pappa om att jag snart blir bilägare! Ska få ärva min mammas gamla bil, en liten röd Nissan Micra.. :) kul! Den är besiktigad och klar av mamma & pappa, men ska fixa till fönsterna också som jag själv ska stå för. Som sagt, ska bli kul att ha en bil som jag vet att jag kan ta när jag skulle behöva ta mig någonstans ifall Sebbe inte är hemma. Jag kör inte så mycket i vanliga fall, men bra att ha en bil ifall ifall ;)

Anyway.. Vädret är lite grått och mulet så kanske ska ta och rensa lite i skafferiet, det skulle minsann behövas. Men vi får se... ;) Väntar ivrigt på att posten ska komma för jag har troligtvis ett paket som kommer idag, woho! Men det får ni se sen vad det är för något.


Charlie hänger på balkongen efter lek och bus med boll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar