onsdag 13 augusti 2014

BILDER FRÅN NORRLAND!

Tjosan! :) Tänkte visa bilder från Ljusnedal, Funäsdalen, Norrland haha. Vi kom hem i förrgårkväll och har haft det toppen verkligen! Det var ju där jag och Sebbe började fatta tycke för varandra när vi firade nyår -12/13, underbara minnen förövrigt. Lika vackert på sommaren som på vintern måste jag säga. Vilken tur att vi (Sebbe...) har släkt där och alltid har boende om vi vill åka upp. :)
Jag tänkte att bilderna får tala för sig själv, annars kan texten bli lagom lång.

Onsdag= Lång historia kort, en rävunge tog min mobil & sprang iväg ca 10meter.
Klockan var midnatt och vi hade ca 1h kvar att köra.
Torsdag= Första dagen inleddes med bad och agilityskoj med vovvarna


Underbart ställe! åt godis, lyssnade på musik och bara chillade



Morfar Allans stugby!

Sebbe köpte en radiostyrd röd Lambo, sötnos!
Kvällspromenad vid vattnet, fullmåne, vackert!
Fredag= inleddes med att åka linbana upp till toppen!


kärleken är på topp, haha
På kvällen var det förtagg till Bröllop, lekar & grillbuffé stod på schemat!

Lördag= Lite bakis sen gårdagen, inleddes med brakfrukost från bageriet vid ån "Ljusnan"





Blev bjudna på Lunch, såååå god soppa!


Redo för Bröllop i kyrkan där Sebbe döptes!

Fina Cilla & Magnus! 
Sixten, solstrålen 

<3 
Jag & Thea, sebbes tremänning. 
Cillas tjejkompisar, sång & dans, så roligt!!
Jag & Sebbe drog hem redan vid 02.00, medan de äldre festade loss till 05.00 haha.
Riktigt roligt bröllop och 100 gäster, inte illa! 
Söndag= ute på äventyr efter halva dagen i sängen med pizza!
Tina, turist i Norrlands skogar
Såg för första gången vilda renar, coolt!
Var på jakt efter Myskoxar men dom ville inte visa sig...
Magiskt!




Så sött, helt lugna och fina!
Vår lilla Semester avslutades med en middag för två på "Gamla Veras".
Hela måndagen gick åt att köra hem till Västkusten, med blandade känslor!

Älskar min Norrländska familj! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar