fredag 5 september 2014

Lediga fredag! 

Idag är jag ledig (min enda lediga dag denna veckan) och jag har legat kvar i sängen sen jag vaknade för ca 2h, så skönt! :) Men jag ska snart fixa lite i lägenheten tror jag. Röja upp lite och bädda sängen, fixa mig själv och vänta på att Sebbe ska sluta jobbet kl 13.00 .
Vi ska till Ikea idag och kolla på garderober - LYCKA!!! Vi ska ha stora och fina garderober så att vi äntligen kan få plats med alla kläder och skor utan att det ska se kaos ut när man öppnar och ska leta efter vad man ska ha på sig. I min förra lägenhet hade jag 4 garderober och inte ens där fick jag plats med allt, kan ni tänka er hur det är att DELA på 3 garderober i vår nuvarande lägenhet? Det har resulterat till att jag har alla skor och jackor samt 3 stora ikeakassar liggandes i förrådet.
Ska också kolla på nya sängkläder och doftljus (beroende när det blir mörkt och dystert ute på kvällarna). Sen vill jag även in och kolla i lite klädbutiker... Nä men har hittat en jättesöt topp på Bik Bok som jag så gärna ville ha men jag köpte inte den innan London eftersom jag trodde jag skulle hitta massa kläder där istället..

Så med andra ord har vi en planerad dag idag :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar