onsdag 4 februari 2015

Tjenixen alla morgonpigga! 

Jag har äntligen kommit igång med träningen och har en sån träningsvärk att jag inte riktigt vet vad jag ska ta vägen ibland, haha! Jag kan inte skratta, hosta eller ta djupa andetag utan att det känns i magen. Mina lår och framförallt vader har fått arbeta igår så idag känner jag mig som Agda 80 bast varje steg jag tar. Men... Det är det värt. Jag har en tjejkompis som jag tränar med, som peppar när jag egentligen är som tröttast och som hjälper mig med olika övningar och tekniker! :) Idag är vi båda lediga så det blir ett pass efter 09.00 är det tänkt.

Annars då? Jag är ju som sagt ledig OCH inte nog med det så hade jag sett fram emot en sovmorgon men det hade inte min kropp eller hjärna tänkt. Jag vred och vände på mig i sängen ett bra tag, och runt 05.00 funkade det inte mer. Jag var så pigg och rastlös, så jag lär vara helt slut i eftermiddag om jag känner min kropp rätt. Tur att jag inte har något speciellt inbokat mer än morgonträning och sen ska jag shoppa en present till Sebbes gudson som fyller ett år imorgon som vi ska på kalas till.

Nä... nu ska jag fortsätta kolla runt på internet och lyssna på musik innan jag drar till gymmet och kör slut på mina armar och rygg. Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar