torsdag 19 juli 2012

"Godmorgon" är väl fel ord att säga, men jag var ute igår och vaknade för ca 2 timmar sen och är fortfarande lika trött för det.

I tisdags så jobbade jag från 14-20 och efteråt runt 21 stack jag till en vän för att bada jacuzzi och ha allmänt trevligt :-) Satt nog i ca 2 timmar och bara njöt, sen stack jag hem runt midnatt.

Igår jobbade jag från 06-14, var så trött! Runt 19.30 mötte jag upp några underbara kollegor på restaurangen Hjalmars för lite drinkar och käk, sen begav vissa av oss till Fjällbacka för att partaja vidare. Dock var det inte så ösigt där som det säkert hade varit i Grebbestad, men nu har man testat på det också ;-) Rätt gött att känna bartenders och få billiga drinkar för 25kr! Ah, kom väl hem runt 03.30 hos Elin och sov där iallafall och nu är jag hemma i husvagnen. Nerbäddad i sängen med min älskade vovve och ska kolla på film och sova/vila lite.

Jag, innan Hjalmars.

Från v. Carro, Elin, Carro, Oliver & Josefina på Hjalmars.

Snyggingen Elin & Zeb i bakgrunden!

Bella & Zeb.

Inne på Pianobaren i Fjällbacka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar