måndag 30 juli 2012

Hej från... Skåne!

Jag är sitter just nu i min säng i mitt rum, som jag inte har vistats i på över 2 månader. Det känns rätt konstigt faktiskt. Ska röja lite här och sortera ikväll/natt om saker som jag inte behöver eller vill ha med upp till Hamburgsund. Jag skrev nämligen på kontraktet på lägenheten idag samt fick nycklar :-) Så nu börjar allt - på riktigt! Ser fram emot detta så mycket, att ha en egen bostad i Bohuslän där jag trivs som bäst.

Anyway så har jag jobbat 6-14 idag och känner mig rätt trött även om jag somnade två gånger i bilen påväg ner. Men med lite peppande musik så kommer jag igång med packandet och att sortera, om inte annat så ska jag be min syster om lite hjälp. Hon ska ju trots allt få ta över en del saker som jag inte vill ha/behöver/inte får plats.

Här står jag i mitt blivande kök & skriver under kontrakten samt tar emot mina 2 första hyror.
Nu ska det bara tapetseras om till helvitt, sen ska jag fixa & trixa!
Älskar heminredning, it's gonna be awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar