fredag 31 augusti 2012

Friday, I'm in love

Kvällen var bra igår, vi var ett härligt gäng som först åt tacós och mös tills vi satte på musiken och alkoholen kom fram. Det blev både det ena och det andra drinkspelet som fick oss runda om fötterna. Det slutade med att vi alla gick hem till Incog och chillade där innan dom flesta drog hem. Men jag stannade kvar hos Incog för balkonghäng halva natten. Trots att han skulle jobba idag, supersnällt!

Idag blev jag hemskjutsad och stack till Ica för att hälsa på mina kära arbetskollegor för att se hur dom mådde idag. Jag var den enda som var ledig idag av dom som var där igår :-) Annars har jag bara sovit och kollat på tv.

Snart kommer Gabriel hit och då ska vi åka och äta, sen blir det troligtvis en film hos mig innan han ska arbeta som vakt på krogen.. :-) Eftersom jag jobbar imorgon klockan 7 så är det inte smart att gå ut och festa ikväll känner jag. Får bli  myskväll & gottis och med nån som inte vill festa helt enkelt.

gårdagens! älskar verkligen min skjorta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar