lördag 4 augusti 2012

Godmorgon från lägenheten! :-)

Sovit gott men inte alls lika länge som jag hade velat.. Vaknade först 07.40 & sen en timme efter det och därefter runt 9.30. Då gav jag upp med att försöka somna om. Förstår inte varför jag sover så dåligt?

Ligger och drar mig på madrassen i alla fall, ska äta frukost snart och bara vila innan det är dags att bege sig till jobbet. Tog som sagt två extra timmar idag för att underlätta för min kollega som ska gå på semester idag i 3 veckor. :-) & imorgon är det sista dagen på högsäsongsschemat (?!) och då jobbar jag 6-14 en sista gång denna sommaren. Var har veckorna tagit vägen?

Nästa vecka är en "konstig" schemavecka innan det riktiga schemat drar igång dock, då jobbar man 6-15. Därefter när det vanliga schemat kommer tillbaka är det från 7-13.30 (hur skönt som helst).

Igårkväll, en paus på golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar