fredag 17 augusti 2012

Ledig idag, så gött! Även om det är fint väder ute och solen tittar fram ligger jag fortfarande nerbäddad under täcket. Dock har jag vart duktig och handlat hem lite mat och hälsat på fina kollegorna :-)

Igår jobbade jag 7-15. På kvällen bjöd jag hem Bella på middag & hade allmänt tjejsnack. Drog sedan ut på en pw, välbehövligt. Det var helt vindstilla och bergen speglade sig så vackert i vattnet, det var inte för varmt och inte för kallt i luften heller, helt perfekt.
Vid ca 22.00 blev jag upphämtad av Gabbe för att köpa lite gottis och avsluta torsdagskvällen med film, dock somnade jag till och från hela tiden så mitt sällskap var kanske inte det bästa egentligen? Men det var skönt att inte vara ensam, och det var skönt att bara "vara". Sen körde han hem mig nån gång runt 02.00, det var lika bra. Jag hade nog somnat på riktigt om vi skulle fortsätta på en ny film, som egentligen var tanken. Jag hade en fin kväll och det är huvudsaken. Fina vänner får man inte för många av :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar