måndag 20 augusti 2012

Nu är jag tillbaka i lägenheten efter en bra dag tillsammans med Rahm. Åkte till "Bo Billig" i Halden som ligger i Norge för att kika på soffa till mig, Robin jobbar där också så får lite specialpris vilket jag inte tackar nej till :-) Hittade två soffor som jag ska välja mellan, men det lutar åt den större. Jag är så exalterad över att få mina nya möbler, jag beställde nämligen matbord + stolar i fredags hos MIO som räknas levereras på torsdag. Jag får förhoppningsvis hjälp av antingen Klas eller Zeb som erbjudit sig att hjälpa till, och om jag ska ha soffan har Rahm erbjudit sig att hjälpa mig med den. Som jag tidigare sagt, jag blir så varm i hjärtat av all omtänksamhet och hjälpsamhet av vännerna här uppe. Dom är guldvärda!

Bord + stolar jag beställt. från mio.



Sofforna jag ska välja mellan.
Blir nog den till vänster. från Bo billig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar