onsdag 26 september 2012

Är just nu hemma på lunchrast och ska dra tillbaka till jobbet om ca 20 minuter :-) idag jobbar jag 11-20 sen ska jag bara hem och ha myskväll med mig själv.

Igår hade jag Klas på besök, jag bjöd på tacos och sen visade jag, hör och häpna, videoklipp på olika konserter jag spelar trummor på. Vanligtvis brukar jag inte visa det för någon jag tycker om då jag är ganska blyg av mig när det kommer till att visa upp sig bakom trumsetet, men vad gör man inte när han så gärna ville se... Annars hade vi bara allmänt myskväll och gosade hela natten. Det tog emot för oss båda att säga hejdå imorse, jag hade velat att tiden stannade igårkväll. Mysigaste kvällen på länge, han är en så fin kille som jag träffat här uppe :-) vi har träffats i ca 4 månader nu, tiden går snabbt!?

Nej nu ska jag röra mig mot jobb och jobba dem 5 sista timmarna. Är ganska trött idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar