söndag 30 september 2012

Har varit väldigt inaktiv här dom senaste dagarna, som ni sett.

I torsdags hade jag Klas hos mig efter att jag slutade jobba, vi lagade mat och hade myskväll med film och gottis :-) Blev bortskämd med pussar och kramar, helt underbart att bara få "vara", med någon man tycker om.

I fredags jobbade jag 10-18, sen åkte jag med min kompis Zeb och gymmade vid 19.30-21.00 och solade även solarium efteråt, så himla skönt! Och det var så härligt att känna sig helt slut i kroppen efter ett lyckat träningspass! När jag kom hem lagade jag middag och somnade tidigt, verkligen skönt att jag skippade utgång i uddevalla.

I lördags var det också jobb 10-18, därefter kom saknade Josefina på besök och hade med sig ost, kex, choklad och vindruvor - jag är så bortskämd som har så fina vänner. :-) Meningen var att jag kanske skulle ut, blev tillfrågad om både Uddevalla och Grebbestad från olika folk men tillslut tackade jag nej. Hade även blivit tillfrågad om kräftskiva & bada badtunna i Fjällbacka med härligt folk, men det blev som sagt myskväll med girltalk med Josefina! Det var verkligen längesen jag var hemma en helg, annars har det alltid varit fest/utgångar. Behövligt :-)

Idag, söndag, jobbade jag 9-14.30 (skönt att sluta tidigt) sen stack jag hem till lägenheten, och där var min mamma :-) Hon kom upp igår och ska stanna till på tisdag så jag hoppas jag är ledig på tisdag så jag kan umgås med henne innan hon åker hem till Skåne igen. Imorgon ska vi till Nordby och spendera dagen där. Hoppas jag hittar lite snygga kläder, eller en snygg vinterjacka (men känner jag mig rätt så kommer det inte vara några som helst problem med det....)

Annars då, jag ligger nerbäddad i soffan och väntar på att klockan ska bli 19.45 så jag kan röra mig mot jobbet för att växla pengar, ska till gymmet med Zeb och träna samt unna mig 20 min i solariet igen :-) Är så taggad, för det är verkligen kul att gymma med någon som är seriös med det. Har lagt upp ett schema för dagens pass. Jag tränar hela kroppen för att känna mig mer fit och vältränad, inte för att bygga muskler eller liknande. Och att toppa det med lite solbränna gör det hela bättre :-)

Kvällen avslutas med ost och kex med mamma tänkte jag, har sagt att hon ska få sova hos mig inatt så vi ska bara ha myskväll :-) Väldigt längesen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar