måndag 10 september 2012

Kom hem från Gabriel för ca en timme sen. Har umgåtts med honom och hans vovve hela dagen :-) Det blev svampplock i skogen, sen har vi bara tagit det lugnt med film hemma hos honom Vi båda somnade efter maten när vi skulle kolla på film så det måste ha sett roligt ut när jag, vovven och han var däckade i varsin ände av soffan.

I alla fall, jag har nyss diskat upp all disk (äntligen fått gjort det) och nu ska jag bara relaxa innan jag ska sova. Har fått en tid i Grebbestad för att fixa naglarna imorgon, ska bli så skönt att känna sig kvinnlig/fräsch om händerna igen. :-) Emma som gör det är superduktig och hon gör även hårförlängning så ska ta ett snack om det imorgon när jag ändå gör naglarna. Jag saknar verkligen ett längre hårsvall. Sen hade jag mer än gärna gjort ögonfransförlängning och tandblekning om jag hade haft möjlighet (kanske julklapp?). Fake fake fake, I know..... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar