söndag 16 september 2012

Ljuvliga söndagskväll! Jag har varit hemma i en timme, och har lagat gulasch & baguette - underbart! Tänt upp levande ljus i lägenheten för att få mysig stämning, och den nya Beck är på tv:n.

Eftersom jag hade stängning idag får vi plocka med oss bröd och fikabröd eftersom det annars ändå slängs så jag har en hel del hemma ikväll. Lite wienerbröd, frallor och en baguette. :-) Älskar verkligen att jobba i kassan, det är fruktansvärt kul! Jag älskar mitt jobb och mina kollegor över huvudtaget, så jag är superglad. Imorgon ska jag jobba från 8.30-18.00 och så ska jag på ett möte kl 15.00 som jag inte får glömma :-) Ser fram emot det.

Ikväll är det myskväll som gäller. Jag orkar inte ta mig nånstans om jag ska vara ärlig. Var ett tag sen jag bara var hemma. Hoppas ni också har en mysig söndag och vilar upp er inför nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar