fredag 7 september 2012

Mhm, gott att vakna upp i lägenheten efter en rejäl sovmorgon :-) 

Igår hämtade Klas mig på stationen som sagt, och släppte av mig i lägenheten. Jag fick packat upp allt och fixa här hemma. Sen kom han hit på kvällen, så vi lagade middag och mös film innan vi somnade i varandras famn. Den killen är så fin. Fick pussa på honom innan han drog till jobbet tidigt imorse, sen somnade jag om och vaknade vid 12 och nu väntar jag på att Gabriel ska komma och hämta mig så att vi kan göra lite ärenden.

Ikväll väntas festligheter i Fjällbacka som det ser ut, det blir inflyttningsfest hos Gabriel och jag ska ha med mig min vapendragare Elin A. Så det kommer nog bli kanoners :-) Imorgon ska vi till Uddevalla med hennes killkompis och partaja och på söndag så ska troligtvis Klas hjälpa mig att sätta upp lite möbler i lägenheten. Som det ser ut nu. Men planerna kan ju förändras, så vi får se.

Hur som helst så är det fint väder och jag är lycklig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar