onsdag 5 september 2012

Nästsista dagen i Skåne, enligt mina planer. :-)

I måndags var jag som sagt i stan med min bästa vän och på kvällen hälsade jag på en killkompis, Björn, för en filmkväll. Vi kollade på en skräckfilm och det slutade med att jag stannade över natten för att jag inte vågade gå hem.

Igår kom jag hem från Björn runt 7.00 då han skulle jobba. Jag tog det bara lugnt och motionerade innan jag och min pappa begav oss till Ikea för att äta och shoppa. Blev en hel del saker till lägenheten, så nu längtar jag upp för att kunna fixa och dona. Sen på kvällen drog jag hem till Björn igen för att kolla på film, sov där inatt också.

Idag kom jag hem lite över 6.00, men somnade om och vaknade vid 13 :-) Har varit ute på en promenad med älskade vovven, och nu tar jag det bara lugnt innan jag ska fixa mig. Ska in till Malmö för att träffa Mercedes för middag på TGIF, mysigt! Sen ikväll får vi se vad som händer, jag är sugen på bio eller bara hitta på något annat. Synd att alla jobbar/går i skolan, för en utgång hade inte suttit fel.

På tal om utgång, såg att vimmelbilderna från "trägårn" i Uddevalla kommit upp på facebook. Vem, om inte mig och jesper hittar man där? ;-) Kan väl inte påstå att jag är nöjd, men den var rätt söt ändå.  (jag har snygga kompisar i alla fall)

hans ögon, wow.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar