måndag 10 september 2012

Ny vecka, nya tag :-) får vi hoppas på.

Helgen har passerat och den blev inte helt enligt planerna, men bra ändå. I fredags var det som sagt inflyttningsfest hos Gabriel och sen stannade jag där över natten. I lördags var det meningen att jag och några vänner skulle till Uddevalla för utgång, men ingen av oss orkade så jag åkte hem till Jesper i Munkedal för en filmkväll/natt. Såg på 4 filmer varav en var den äckligaste filmen jag någonsin sett, likaså för Jesper. Blev hemkörd igår och var bara hemma, tills Gabriel kom på kvällen och stack runt 02.00. Igår var en sån dag jag inte ville vara ensam. Skönt att ha vänner som ställer upp och gör sällskap :-)

Idag så är planen att åka till skogen för att plocka svamp med Gabriel och hans vovve, himla trevligt! Ska äta frukost och fixa mig, samt diska upp i köket innan jag är redo att lämna mitt crib.

soffhäng med jesper..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar