onsdag 5 september 2012

Packat ner allting som ska följa med hem imorgon. En full resväska med grejer från ikea + en bag med mina kläder och dator. Får kämpa lite på tågresorna imorgon ;-) Men det ska nog gå bra med tanke på att jag åkte med dubbelt så stor och tung resväska + kudde + stor handväska när jag skulle ta tåget upp till Åre (14 timmars resa och trånga utrymmen med nattåg).

Det blev ingen bio tyvärr, men det var nog lika bra. Väntar på att Klas ska ringa så att jag kan planera vilket tåg jag ska ta imorgon eftersom han ska hämta mig i Dingle. :-) Sen ska jag kanske till Björn, men just nu ser det inte så ljust ut. Vet inte hur länge jag måste vänta tills han ringer och jag måste veta om jag ska ta tåget på förmiddagen eller på eftermiddagen. (vid såna här tillfällen skulle ett körkort sitta fint + en snygg bil) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar