måndag 4 februari 2013

har klarat min 6e arbetsdag utav 11 faktiskt, jag tar ledigt imorgon och låter en annan tjej få ta mitt jobbpass så att jag kan jobba onsdag-söndag.

Imorgon ska jag och sebbe åka iväg en sväng för lite shopping och koppla av! :-) han får bo hos mig nu i 2 veckor när hand morfar är på besök och lånar hans lägenhet men det är bara trevligt med lite sällskap! Sambos haha, eller inneboende ska man väl säga ;-)

Anyway så är jag snart färdig med all min tvätt och ska snart fixa lite mat. Sebbe kommer inte "hem" förrän om några timmar så jag får ha en romantisk middag med mig själv. :-) och läsa lite tjejtidningar samt måla naglarna. Ska även kolla mitt paket med maskeradsaker jag klickade hem i fredags! Vi ska nämligen ha personalfest på lördag, så det ska bli superkul med maskerad - god mat - festa med sina underbara kollegor på restaurang nolhåtten som vi hyrt.

Back to the world. Nu ska jag återgå till min tvätt. Tjingeling :-)

Sebbe & jag softar efter en pizza


Gjorde mina allra första semlor idag på jobb


partykungen.se paket till maskeraden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar