lördag 23 februari 2013

Sitter på lite rast på jobbet :-) idag är det den sista arbetsdagen innan jag har semester i lite mer än en vecka! För imorgon drar jag och sebbe ner till mina föräldrar i skåne och på söndagsmorgon tar vi flyget till Spanien! Det ska bli så härligt med lite ledighet :-)

I veckan har vi bara jobbat, packat och fixat lite på nordby med lite shopping och nödvändigheter, annars så har jag varit supertrött efter jag jobbat så har somnat innan 23:00 hela veckan i princip, väldigt ovanligt för att vara mig. Men det är skönt att vakna utvilad och pigg innan ens klockan slår 09.00.

Ikväll ska jag packa det sista och fixa lite i lägenheten så att det är rent och snyggt när vi kommer hem om en vecka. Och bara njuta av att veta att jag har en veckas romantisk resa med sebbe :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar