fredag 15 mars 2013

Först och främst, godmorgon! 

Igår så bestämde sig jag och Sebbe att gå ut med att vi är ett par, så nu är det gjort. Har varit singel i lite mindre än ett år, och haft en romans i somras, men nu fick mitt hjärta ny energi. Det känns jättebra, och ska jag vara ärlig så har jag och Sebbe bott med varandra sen i mitten av december. Först var det enbart vänskap, men när vi åkte till Norrland över Nyår så började det väcka andra känslor, för mig iallafall, men jag ville nog inte riktigt inse det och tog det väldigt lugnt med att säga att vi bara var vänner. Jag fick samma respons om inte mer från Sebbes sida och då visade jag mer känslor men var fortfarande väldigt låg med att berätta för vänner och familj. Jag ville inte gå förhastat fram. Men nu var det dags, och jag vet att dom flesta vetat eller anat att jag och Sebbe har haft ihop det ett tag. Jag trivs så bra med honom, han är som min bästa vän samtidigt, och vi har hunnit göra så mycket på så kort tid.

En kväll på Malcolms, sommartema i vintras
Stack till Göteborg, tog in på hotell rent spontant och blev uppskrivna  på  gästlistan  på  en nattklubb.
Dagen efter gick vi på stan och julhandlade.

En utav dom första gångerna jag var hos Sebbe..

Yayhe jag och Sebbe innan vi skulle till Strömstad och gå på nattklubb.

Myser i soffan

Innan vi skulle till Tanum på lite party

När jag var dålig med magkatarr så jag hade svårt att andas,
övverraskades jag med färska kräftor och vin

En utav många roliga kvällar vi hittar på hyss.
Kvällens hyss var att måla varandra med mitt smink.

Bebismys hos Sofie och Zeb. 

På Sebbes födelsedag - finmiddag på Bella Gästis 
I Norrland, stugan

 Nyår i Norrland med Sebbe, Johan och Kamel
Alla hjärtans dag present, spahotell
Fuerte Ventura, en veckas semester

Fishspa
                                        


1 kommentar: