torsdag 21 mars 2013

Torsdag :-)

Idag har jag jobbat från 8-18 och efter det började jag laga min specialare, dvs champinjonpasta. Sebbe gymmade med Zeb och han kom hem lite efter att jag kommit hem. Vi fick ställa in vår träff med Zeb och Sofie för det kom lite förhinder för våran del, så vi får ta det en annan dag helt enkelt.

Ska mysa ner oss i sängen snart och bara kolla film tänkte jag. Imorgon börjar jag inte förrän 13.30, riktigt härligt, och slutar 20.00. Vi får se om det blir att vi drar till "hundringen" på Nolhotten igen för att käka med några vänner. :-) Jag ska jobba 07.00 på lördag så det får bli en tidig kväll så jag orkar ta mig upp iallafall.

Igår så blev det att jag följde med Sebbe till bilbesiktningen (skrev bilprovning..) i Lysekil och därefter tog vi en runda in på Sitty Möbler i Brastad, och jag säger bara att jag hittade sååå mycket jag ville ha med mig hem. Jag älskar att inreda och hålla på, så den som flyttar ihop med mig har inte så hög talan när jag väl får ideér... Till sist åkte vi till Bella Gästis i Hunnebo där Sebbe bjöd mig på middag :-) En bra dag efter att jag jobbade till 15.00 med andra ord. Var dock jättetrött efteråt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar