fredag 30 augusti 2013

Beställde precis hem en vinterjacka! Åh den är så snygg! :-D

Förra vintern hade jag ingen vinterjacka mer än min skidjacka. Jag använde bara min skinnjacka så gissa vem som gick runt och frös för det mesta.. Jo jag. Jag hittade ingen snygg jacka förra året i bra prisklass, den enda jag hittade kostade över 10 000:-, och dom pengarna hade jag mycket roligare för under nyår och resan jag och Sebbe gjorde till Fuerte Ventura. Jag köpte en äkta pälskrage istället som värmde till viss del. Detta året ska min kropp få ordentligt med värme. Det är inte så att jag kommer leta efter en snygg vinterjacka i LA nämligen, som ska ta massa plats i resväskan.

Klickade hem denna jackan, som jag prövade för ungefär en månad sen på "best clothes". Den sitter tight, är "figursydd" så man inte ser ut som ett streck i den. Och har guld/bruna detaljer. Perfekt för min vinterstil. Har bruna boots och en fin mössa med en fin pälsboll på.

Den kostar 900:- egentligen, men jag fick den för 800:- ! Betydligt bättre pris än 10 000:-..
Nu längtar jag till jag får hem den. Tror tisdag..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar