torsdag 15 augusti 2013

Godmorgon på er!

Jag har varit vaken i en timme nu, sen 09.00.. Har hunnit träna intensivt 15 minuter på cykeln, druckit en smoothie, diskat all disk, städat upp lite samt fixat mig själv inför jobb 11-20 :-) Ska gå lite tidigare då jag ska hämta ett paket, beställde ju haremsbyxorna för en vecka. (seg leverans tycker jag allt..) Jaja, jag går in på min sjätte jobbdag, imorgon är jag ledig och jobb lördag samt söndag. Ska se om jag kan jobba måndag-torsdag (så blir det 6 dagar i sträck också) för på torsdagkväll beger vi oss ner till Skåne över helgen. Ska gå på Malmöfestivalens avslut på fredagen och kolla på Mac Miller, shoppa lite för mitt presentkort på Fshn Of Sweden som jag vann, äta streetfood och bara mysa runt. Sen får vi se vad vi hittar på :-)

Annars då.. Igår efter jobb överraskade jag Sebbe med att stå för maten. Potatisgratäng med sjukt goda marinerade Ribs, & varsin kall coca cola. Mums :-) Sen tränade jag intensivt i 30 min på cykeln och svettades som jag vet inte vad, men det ger resultat. Jag blir mer och mer taggad på att träna tack vare den där cykeln som står i mitt vardagsrum och bara väntar på att användas. Har använt den varje dag i veckan förutom i förrgår då vi var i Fjällbacka på överraskningsmiddag efter jag slutade jobbet vid 20.00. Men för mig hjälper det väldigt mycket att ha redskapet hemma istället för att åka till gym & betala x-antal tusenlappar. Det är lättare att vara hemma och bara sätta sig på cykeln och träna. När du är klar är du redan hemma, duschar på 5 minuter och är redo för att gosa ner sig i soffan. På tal om träning så var jag inne på Gymgrossistens hemsida igårkväll och kollade på lite träningskläder, hantlar och kosttillskott. Better Bodies har så sjukt snygga träningskläder, men jag beställde ingenting av det. Däremot klickade jag hem en fatburner för att se om det funkar tillsammans med att jag kör kondition och äter ordentligt. Den kostade bara 139:- och håller i 3 månader vilket jag tyckte var värt. Det skadar ju inte att testa.

Nu ska jag sluta babbla och fixa det sista innan jag beger mig mot jobb. Tjingeling :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar