fredag 16 augusti 2013

Såja, fredagskväll... 
Min dag har bestått utav att fixa i lägenheten med pappa, blev jättefint med hyllan ovanför TV:n faktiskt. :-) också fick jag upp min toalettrullshållare äntligen. Tavlorna ska jag och Sebbe sätta upp sen, men har allting som behövs för att få upp dom iallafall.

Det blev ett besök i Fjällbacka med mamma & pappa för att äta lite lunch som bestod av en god Grekisk sallad, därefter kollade vi i två butiker men hittade inget speciellt faktiskt. Sebbe kom hem halv 7 och då handlade vi typ 5 kassar med mat & sen blev det ett restaurangbesök på Nolhåtten för middag. Mums!

Nu ska vi kolla på film och bara mysa ner oss, för imorgon börjar min 6-dagars jobbvecka igen innan det bär av till Skåne i 3 dagar! Woho! Och imorgon efter jobbet ska jag och pappa till Uddevalla för att hämta en Iphone 5 till mig, heja heja! :-) Och fixa nytt abonnemang som står på mig. Annars får pappa alltid mobilräkningarna, vilket kan vara rätt skönt att jag får dom direkt till lägenheten istället.

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar