torsdag 21 november 2013

Go'kväll :)

Ligger i soffan och halvsneglar på tv:n medan jag försöker hitta idéer på julklappar.
Det är inte det allra enklaste med tanke på att vi blir ett stort och härligt gäng denna julen. Men jag brukar oftast få bra och roliga idéer i slutändan, så jag får klura lite mer på detta.

I jul ska jag och Sebbe bjuda hem våra familjer + övriga släkt i vår lägenhet :) Ska blir riktigt roligt att ha alla samlade i vår lilla fina etta på 50 kvm, haha, 11 pers och långbord. (tacka vet jag öppna ytor) Så jag håller på att planera in hur jag ska duka och dekorera - alltså jag älskar sånt! Sebbe menar på att det är ett tag till men jag kan inte hjälpa det, inredning och pyssel är ett av mina stora intressen. Ser i alla fall fram emot det!

Aja, hoppas att Sebbe snart kommer hem från sin kompis så att vi kan äta :) Det blir pizza idag, åååh!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar