söndag 10 november 2013

Hej bloggen!

Jag har verkligen blivit värdelös på att uppdatera.. Men så är det.

Idag är det söndag och jag har varit ledig. Fått tvättat kläder, sen var jag och Sebbe hos Zeb och Sofie på middag. Mums vad gott det var, ryggbiff med mandelpotatis & sötpotatis. Busade med barnen och sen vart det läggdags. :) Vi kollade på film och hade det trevligt. Men nu är vi hemma i lägenheten och kollar upp lite saker.

Jag ska till Skåne på tisdag/onsdag, har inte bestämt mig än, ensam! Och då stannar jag där till fredag, sen åker min mamma och jag till Göteborg för en weekend tillsammans. :) Mor & dotter helg som vi inte haft på evigheter. Vi har bokat hotell och där är spa bland annat, sen ska vi på Liseberg för det är premiär för "jul på Liseberg" på fredagen vi ska upp, blir att strosa på kvällen och bara mysa. Sen blir det väl allmänt shopping och äta god mat samt bara umgås med varandra. Längtar! På söndag tar jag tåget hem till Hamburgsund och får träffa min älskling igen. (vi har aldrig varit ifrån varandra "så länge" faktiskt. max 2 nätter på rak) Han ska iväg med kompisar också så vi åker på skilda håll helt enkelt.

Vad har annars hänt? Jag har jobbat och jobbat och jobbat. ;) Meningen var att jag egentligen skulle hälsa på min lillasyster som bor i Stockholm men det vart lite förhinder då hennes pojkvän (som är militärpolis) ska till Afganistan i ett halvår tror jag det där, den 25 november så dom hade fullt upp med avskedsfester etc... Usch, jag är glad att jag inte är i min systers kläder. Hade inte velat att Sebbe skulle åka bort.. Jag ska försöka åka till henne i början av december (beroende på jobb, om jag kan) för jag har ju planerat att åka bort 5 nätter över nyår, antingen utomlands eller till Östersund (där Sebbe kommer ifrån) och fira nyår i Åre med vänner som säsongar där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar