fredag 14 februari 2014

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG ALLIHOPA SOM LÄSER MIN BLOGG!

Jag sov på soffan inatt, ja, ni hörde rätt. I förrgår natt kollade jag och Sebbe på en film som var lite läskig/obehaglig (inte rysare utan mest hemsk liksom) och därefter pratade vi lite om en gubbe som håller till i Hamburgsund... Han har bland annat stått utanför dagiset och kollat in barnen och sen har han även stenkoll på en tjej som kommer härifrån som han följer efter. Tycker det är riktigt äckligt och obehagligt. Och jag är som jag är i såna fall när jag är ensam hemma på nätterna, så vill jag gärna sova där jag har ytterdörren i syne (varför vet jag inte, men det känns bättre än att ligga bakom en vägg som skymmer resten av lägenheten). Vi har fått nytt lås igår, som är kodlås, vilket är grymt! Sebbe fick det i födelsedagspresent av sina föräldrar. Så det känns tryggare också haha. Även om jag inte tror att någon skulle få för sig att bryta sig, men man ska aldrig säga aldrig. Det är tyvärr mycket inbrott i vårt lilla samhälle.

Jaja.. Nog om att jag sov på soffan.
Idag är det alla hjärtans dag och den får jag fira med mina kollegor på jobbet. :) Har sent pass så jag börjar inte förrän 13.30-20. Hinner ligga nerbäddad en stund till med andra ord och har redan ätit 2 ägg till frukost. (Good job. Frukost är jag inget fan av om jag inte är ledig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar