lördag 15 mars 2014

God lördagskväll på er!

Idag har jag jobbat från 12-20 och tiden har i princip rusat iväg (skönt). Men när jag kom hem möttes jag av en tom och mörk lägenhet, så S är i Tanum hos sina grabbar. :) Jag själv har burit upp resväskan från förrådet och skulle egentligen behöva småpacka och ta fram det viktigaste som jag absolut inte får glömma.. MEN... Så la jag mig i soffan och drog vår pälspläd runt om mig.. gissa vem som har svårt att slita sig från det? Men jag ska nog göra det snart, annars får jag göra allting imorgon som är sista dagen att kunna packa. Vilka i-landsproblem va ;)

Annars så jobbade jag hela dagen till stängning igår också, och då vart det tomt i lägenheten också för S vart på uppdrag i Uddevalla. Men han kom hem någon timme efteråt och då blev det pizza till middag, mums! :)

Har inte så mycket mer att skriva, mer än att jag bara har 2 arbetsdagar kvar innan min 2,5 veckas semester börjar! Kan man läääängta mer än vad jag redan gör?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar