måndag 9 juni 2014

Måndag - trots det fina vädret så vart dagen rätt grå men nu börjar det rätta till sig...

Gick till jobbet trots att jag kände mig halvdålig 8.30. Hade jätteont i magen så jag satt mig i kassan och tänkte att det skulle gå över efter frukosten 10.30 samt två alvedon, men icke... Sa till min förstående chef att jag inte alls mådde bra och fick gå hem strax innan 12. La mig direkt i sängen och åt en skål med yogurt och musli, sen somnade jag en stund. Iallafall så mår jag mycket bättre nu så ska till jobbet imorgon! :) Tror och hoppas att det bara var tillfälligt besök med magont/illamående. (NEJ JAG ÄR INTE GRAVID) Jag hatar verkligen att gå hem från jobbet, får alltid lite ångest att behöva säga när jag inte mår bra.. Men.. man måste lyssna på kroppen och vila när man inte mår bra. Det måste jag lära mig att förstå bättre. Världen går inte under om jag går hem från jobbet p g a sjukdom.

Från det tråkiga till resten av veckan då :)
Jobbar imorgon 8-14, sen ska vi nog till Zeb och Sofie en stund eller ut på havet.
Jobbar på onsdag 8.30-18, mina föräldrar är här!
Ledig torsdag - lördag :D Ska väl hitta på något med mina föräldrar torsdag och fredag, på torsdag ska jag dessutom ordna med mitt sommarschema tillsammans med min bake-off kompanjon som sommarjobbar. Och på lördag är det dop för lilla Nelix som Sebbe är gudfar till så jag har såklart tagit ledigt från jobbet då. :)
Söndag jobbar jag 14.30-20 och då vart denna veckan slut!

over.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar