tisdag 20 januari 2015

KINGSIZEGALAN 2015 bokat!

Sebastian fyller år den 11 februari och detta är hans födelsedagspresent från mig... Lite tråkigt att det inte är någon överraskning men det kvittar ju egentligen, han blev ju hur glad som helst! (och det är det som är huvudsaken) Biljetterna släpptes idag klockan 12.00 så direkt efter jag slutat jobbet 14.00 beställde jag! som jag har vääääääntat på biljettsläpp.. 

Jag bokade två stycken VIP-paket åt oss, för att göra det lite mer som en upplevelse eftersom det är en födelsedagspresent plus att detta blir nog mycket roligare än en vanlig biljett som innefattar en ståplats. :) 

"Vi erbjuder även ett limiterat antal VIP-biljetter för galan. Biljetten innebär en exklusiv entré och mingel på röda mattan med den svenska hiphopeliten, plats på VIP-balkongen, VIP-laminat samt 2 drinkbiljetter."


Galan äger rum på Annexet i Stockholm så vi har bokat in en weekend från fredag (då galan är) till söndag, så jag ser fram emot att komma iväg till storstan med Sebbe!

Hotellet har vi bokat så nu är det bara tåg som måste bokas, sen är allt klart! :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar